АНКЕТНА КАРТА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ОБСЛУЖВАНЕУважаеми клиенти,Вашата удовлетвореност е основен приоритет в дейността на Община Павел баня и гаранция за качеството на услугите, които предоставяме.За нас високото качество означава непрекъснато усъвършенстване.Вашето мнение за качеството на предлаганите административни услуги е важно за нас!С настоящата анкета ще се информираме за Вашата удовлетвореност от административното обслужване в Община Павел баня. Ще Ви бъдем благодарни, ако попълните нашата анкетна карта и Ви молим да отговорите максимално честно на въпросите, за да подобрим качеството и ефективността си на работа.1. Как бяхте посрещнати на входа на Община Павел баня? 1. Как бяхте посрещнати на входа на Община Павел баня?Приветливо с поздрав, насочиха ме;Без поздрав, може и по-вежливо;Не ми обърнаха внимание.2. Колко пъти до сега сте ползвали услуги, предоставени от Община Павел баня? 2. Колко пъти до сега сте ползвали услуги, предоставени от Община Павел баня?Не съм ползвал/а;1 път;Между 1 и 5 пъти;Повече от 5 пъти3. Кои места за обслужване сте посещавали? 3. Кои места за обслужване сте посещавали?Център за административно обслужване;Кметства;Местни данъци и такси;Other:4. В каква степен получавате нужната Ви информация? 4. В каква степен получавате нужната Ви информация?Напълно;Отчасти ;Не получавам5. За какви услуги най-често сте посещавали Община Павел баня? 5. За какви услуги най-често сте посещавали Община Павел баня?По гражданско състояние /за актове за раждане, смърт и др., удостоверения за наследници/;По изготвяне на документи относно устройство на територията/скици, разрешителни, удостоверения и др./Да внеса писмено предложение, сигнал/жалба или друг документ;Да платя дадена такса6. Времетраенето на административното обслужване в Центъра за административно обслужване беше ли оптимално за Вас? 6. Времетраенето на административното обслужване в Центъра за административно обслужване беше ли оптимално за Вас?Да;НеИзчакване повече от 20 минути.8. Какво е мнението за служителите, които Ви обслужиха? Каква оценка бихте им поставили по отношение на КОМПЕТЕНТНОСТ 8. Какво е мнението за служителите, които Ви обслужиха? Каква оценка бихте им поставили по отношение на КОМПЕТЕНТНОСТКомпетентни саИма известни знания, но не са достатъчниНе са компетентниГражданско състояниеДеловодство Местни данъци и таксиОбщинска собственостУстройство на територията9. Какво е мнението за служителите, които Ви обслужиха? Каква оценка бихте им поставили по отношение на ОТНОШЕНИЕ КЪМ ГРАЖДАНИТЕ 9. Какво е мнението за служителите, които Ви обслужиха? Каква оценка бихте им поставили по отношение на ОТНОШЕНИЕ КЪМ ГРАЖДАНИТЕВежливо, любезно и коректноДобре, но не проявиха достатъчна отзивчивостГрубо и неуважителноГражданско състояниеДеловодство Местни данъци и таксиОбщинска собственостУстройство на територията10. Как оценявате качеството на предоставените услуги? 10. Как оценявате качеството на предоставените услуги?Много добро;Задоволително;С известни проблеми.11. Спазиха ли се законоустановените срокове за извършване на заявената от Вас услуга? 11. Спазиха ли се законоустановените срокове за извършване на заявената от Вас услуга?ДаНе12. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение?/моля, отбележете само един отговор/ 12. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение?/моля, отбележете само един отговор/Предоставяне на информация;Бързина на обслужване;Отношението на служителите към гражданите;Other: Годишни доклади за оценка на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване